jessemorsch.reismee.nl

Safari

Hallo allemaal,

Deze week heb ik 5 dagen geholpen op de Meru school.

In de ochtend gaf ik steeds klas 5a en 5b Engelse les. Deze klassen zijn erg groot er zitten ongeveer 70 kinderen in een klas. Het is daarom voor de leraar heel moeilijk om de orde in de klas te houden. Helaas lossen ze dit op een niet zo'n leuke manier op, namelijk door een klap op de rug of je handen uit te delen met een stok. Dit is vrij heftig om te zien. Ik kijk er daarom ook niet naar.

Als de kinderen de opdrachten van Engels hadden gemaakt ging ik het met de leraar samen nakijken. Als ze de meerderheid van de antwoorden goed hadden kregen ze een sticker. Ze zijn super blij als ze een sticker krijgen en doen nu ook extra hun best om alles goed te maken voor een sticker. De leraar ziet nu ook een klein beetje in dat het belonen op goede antwoorden beter helpt dan het straffen van foute antwoorden.

Gisteren hebben we met een groep uit het huis ren safari gedaan in Tarangire national park. Dit was super gaaf om een keer mee te maken. De dieren zijn zo dicht bij. We hebben prachtige foto's kunnen maken van heel veel verschillende dieren (deze plaats ik later).

Morgen ga ik naar de kilimanjaro waar we een stuk gaan wandelen en watervallen gaan bekijken. Hierover schrijf ik volgende weeg een berichtje.

Bedankt voor het lezen!!

Groetjes uit Tanzania!

Reacties

Reacties

Roos

Leuk dat je dit doet Jesse wel vreemd van het straffen zijn we hier niet gewend heel veel plezier en succes daar xx Roos

Ellen

Erg leuk Jesse, je verhalen...Je doet goed werk voor de kinderen daar en daarbij ook nog zelf genieten...dat is twee vliegen in een klap! Super hoor!
Veel plezier nog ...en werkse.

gr. Ellen

Oma

Hoi Jesse je doet goed en leuk werk daar en dan al díe mooie bezienswaardigheden geniet er maar lekker van, groetjes.

Tante Ineke

Wat weer een leuk verhaal Jesse, stel voor om een kind in de hoek van de klas te zetten als hij/zij straf moet hebben, moesten wij vroeger ook . ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active