jessemorsch.reismee.nl

Excursie en vrijwilligerswerk

Jambo,

Afgelopen zaterdag heb ik de hotsprings bezocht. In de auto reden we een uur op een goede verharde weg en toen een uur op een hobbelend zandweggetje. Toen wij er eindelijk waren konden we genieten van de prachtige plaats en het heerlijk warme en heldere water. De foto's heb ik al op facebook geplaatst.

Zondag heb ik lekker uitgeslapen en zijn we in de middag weer naar de Massaai markt geweest. Daar verkopen ze allerlei eigen gemaakte producten. Als je de eerste gang binnenloopt wordt je door iedere verkoper zijn of haar winkeltje in geroepen om hun producten te bekijken. Kort samengevat een groot gekkenhuis .

Maandag en vandaag heb ik weer op de Meru school geholpen. Voor de rit hiernaartoe gaan we met de dala dala wat ongeveer 25 eurocent kost. Op school val je als blanke natuurlijk meteen op en wilt iedereen je gedag zeggen of aanraken. Vandaag heb ik in de ochtend een Engels les gegeven aan klas 5. En in de middag heb ik sportles gegeven aan klas 4. Erg leuk vind ik dat de kinderen wanneer je de klas binnen komt lopen allemaal een liedje voor je zingen: 'goodmorning teacher' 'how are you'. Ze vinden het erg leuk om te sporten, want het is de enige keer wanneer ze lekker buiten kunnen zijn op een schooldag van 8 tot 5.

Ik kijk er weer erg naar uit om morgen weer sportles te geven en te ondersteunen tijdens de engels lessen.

Helaas kan ik via mijn mobiel geen foto's op de blog zetten dus zet ik ze op facebook. Als ne graag meer wilt horen kan je altijd via messenger een berichtje sturen!!


Bedankt voor het lezen en tot later!!!

Reacties

Reacties

Ome Joost

Zo te lezen gaat het wel goed met jullie. Succes verder.

Tante Els

Leuke berichten Jesse. Mooie stam hé de Masaai.
Groetjes

De buurtjes Jos en Afra

Hoi Jesse, leuk om te horen dat je het naar je zin hebt.
Geniet er maar lekker van, een hele belevenis.
Groetjes van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active